About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Tuesday, December 15, 2009

Beginikah Akhirnya???

MyEm0.Com



"Memang aku tidak ingin mengenangnya... Menjadi miliknya apatah lagi, setelah seluruh bahagiaku dimusnahkan, diceroboh dengan cara yang paling kejam... Kini, masihkah ada lagi yang dinamakan CINTA??? Masih adakah lagi yang dinamakan SAYANG??? Selain BENCI dan DENDAM. Selain SAKIT HATI dan AMARAH yang tidak kunjung padam... Apa lagi yang tinggal??? Kalau ada RINDU yang datang sekalipun, pastiku campak jauh-jauh, atau ku benamkan ke dasar laut yang paling dalam... Usah kau berpura-pura tidak mengerti mengapa aku jadi begini... Usah kau palitkan diriku dengan sisa-sisa KASIHmu... Kerana mata hatiku telah buta dengan CINTA... Telah tuli dengan bisikan-bisikan ASMARA... Namun hari ini, mengapa tiba-tiba hatiku berlainan rasa... Benih keBENCIan yang kutanamkan rupa-rupanya berbungakan CINTA... Dan aku menyayangimu, aku kian dihambat RINDU dan KELIRU..."







p/s : Entri kali ni xde kaitan dgn Nissa buat masa sekarang ye... Hehehe~~~ Madah berhelah ni Nissa jumpa masa dok belek-belek diari Nissa yg lama...






6 comments:

Ummu Nuha said...

be tough nissa. :) mungkin memang benar, yang terpendam selama ini adalah cinta tp hny kamu yg merasakan ia dendam. tenangkan hati, kalau perlu buat keputusan, biar yang terbaik utk diri seumur hidup :)

nissa elhumaira akmal said...

Thnx :)

Anonymous said...

uhuhu...

jiwang!!!

nissa elhumaira akmal said...

Ske hati lah nk jiwang ke nk apa ke... Ni kan blog Nissa jadik suka ati nisa la la wt pe pn... Hahaha~~~

Fiq said...

Jiwang karat yg dipolish rupanya=D

nissa elhumaira akmal said...

Haha... Xpe,harap x brulang lar...
:P