About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Thursday, December 24, 2009

Bubye 'L'... Say Hye To 'P'♥♥♥


Tahniah utk diriku sendiri... :)





Hari ni Nissa dh tamatkan ujian memandu utk dptkan lesen P... Bukan main lama lagik Nissa simpan lesen L, rasa menyesal pulak hari tu xnk tamatkan lesen L dgn cepat... Alasannya, Nissa takut memandu dan akibatnya Nissa mintak tangguh ambik ujian memandu utk beberapa kali...










Kalau Nissa tahu, sekali ambik aje dh boleh lulus, dari hari tu Nissa ambik ujian ni... Fuh, dh lega sebab sekarang ni Nissa dh ada lesen kereta... Cuma tinggal kereta je yg belum ada... Insya-Allah kalau ada rezeki, semester 3 nanti nanti bolehlah Nissa bawak kereta sendirian berhad ke kampus...








Dan cuti Nissa utk semester 1 ni masih berbaki 10 hari je lagik... Xsabar rasanya nk mula semester baru...











p/s : Kereta pilihan hati, kereta buatan Malaysia atau kereta luar negara???








8 comments:

GhOsToNe said...

tahniah2!!!

kerta buatan luar!

miss izan said...

wah,nak beli kereta ke?

tahniah dah dapat P ;)

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

GhOsToNe : tenkiu2... wah,banyak ringgit yg dperlukan utk beli keta luar...hehe :D

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

miss izan : buat masa skng ni guna jela ape yg ado dulu...tp kalo ado yg sponsor, bleh gak rembat sbjik...hehe :P

miaishika said...

congrats nisa...huhu

msti r kete yg chumel~~~lalalala

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

miaishika-->tenkiu dear... :)

dlm kpale da tbayang keta myvi kaler pink...siap full set hello kitty... hehe~~~

akubukanartis said...

congrats nissa! huhu aku je yg tak ada lesen lagi. huhu takde lesen, bukan loser kan? kan?

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Tenkiu2...
Ala, nisa pn takot gak nk amik lesen ni tp kena yakin dan tawakal ajelah... Nasib baik sumenye bjalan dgn lncar...

Itu pn bpe lama simpan L tu, baru skng ni tbukak ati ni amik P lak...

:)