About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Saturday, December 12, 2009

3 Minggu Lagik Utk BerJ.I.M.B.A!!!

Mood : Kepala pusing...




Td Nissa belek-belek Student Portal lagik... Wargh!!! Masa mencemburui Nissa utk bersuka ria dan berjimba... Macam x percaya je, xlama lagik dh nk mula sem baru... Hari ni 12/12/2009, sem baru akan bermula pd 4/1/2010 nanti... Maknanya Nissa ada 3 minggu je lagik!!! Cepat, cepat enjoy puas-puas sebelum mula tension nanti...

Sila klik gambar utk tumbesaran yg sweet lagik gojes





Sila klik gambar utk tumbesaran yg sweet lagik gojes




Dh nk mula sem baru, Nissa kena ada azam baru dan semangat baru jugak... Hehehe~~~ Nissa balik Jengka nanti dgn azam baru dan semangat baru, boleh percaya ke??? Tp yg sepatutnya Nissa mmg kena tanamkan azam baru sebab nk jugak nama Nissa tersenarai dlm Dean Lists utk sem depan...






Perlu dimanfaatkan sebaik-baiknya 3 minggu ni... Nanti bila dh balik Jengka semula, xdelah penyakit 'homesick' datang lagik macam sem 1 dulu... Harap-harap macam tulah, lagipun sem 2 nanti last Nissa dapat duduk kt kompleks kediaman... Masuk sem 3 hingga sem 6, dh dapat status NR pulak... Huhuhu~~~





p/s : Agaknya sempat x sebelum mula sem baru nanti nk balik Perak??? Rindu sgt kat si dia...







10 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

dh x lama je lagi kan kan...

tp ifa start practical lg la lambat..
hehehe...
tetibe jeles ngan org yg start awal..

dh x tau nk watpe cuti nih.. sigh~

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Hehehe, mmg xlama lagi pn...
Dh nk mula sem baru...
Rasa mcm skjp je cuti ni...

:)

intan payung said...

jom jimba2! hehehe make worth evry single time while u at home! hehehee

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Jom join bejimba2 nih...
Hehehe, hang out ngan boys ajela nk abeskn mase 3 mgu ni...
Naseb bek kakak diorg nih xde ptptn, kalo ade dh lme adik2 pow utk bjimba...

:P

Zuewairy said...

nisa 3 minggu je lagi..saya seminggu je lagi.. huhuhuhu~ malasnya~

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

ala, awk mula cuti awl kot sbb tu msuk sem baru pn awl... hehehe...

:)

GhOsToNe said...

huhuh...

biase lew tue...

dah nk abis cuti dah kan???

jom buat azam...

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Jom buat azam baru...Sempena sem baru nanti... Hehehe

Cuti dh nk abes, xbesh tul...

:)

AleXeNdEr reEz said...

salam...banner nih-->

http://www.ala-mak.com/review-mari-mencari-wang-dengan-hyperbulksms/

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

oho...
kalo nisa xmo letak xpe ke???