About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Tuesday, May 11, 2010

Gift Sempena Cuti Sem???

Sukanya bila dh sampai kt rumah... Dan yg lebih menggembirakan lagi bila bukak pintu bilik Nissa yg dh di tinggalkan lebih kurang sebulan (sebab sebelum final exam hari tu dh balik daa...) nampak ada bungkusan ni kat atas katil... 




Dengan rakusnya, Nissa pun terjah la apa isi dalam bungkusan tu...
Itik???
Itik ape ni ye??? Macam biasa tengok je CR2 tu...





Sah, memang dapat beg Carlo Rino...
  Thanks to Aunty Lin yg kasik beg ni... 
Biarpun tak semahal LV, biarpun tak selembut CHANEL dan biarpun tak se"purple" JUICY COUTURE...
Ada jugak itik-itik comey... 
Hehehe~~~





p/s:  Tak sangka, dh besar pun selalu dapat gift drpd aunty... 





 

4 comments:

noor afzan said...

wah..bestnye..

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Hehehe... Agak best gak la sbb payah nisa kuar wit sendirik nk beli begs... :P

azleya in the house said...

beshnye... nk gak nisa... ;D

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

G mintx kt aunty lin nisa yek... Hehehe~~~