About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Saturday, May 22, 2010

Apa Yang Patut Nissa Lakukan???

Aktiviti Nissa hari ni mengemas koleksi shawl yg ada... Kira-kira banyak jugak la shawl yg Nissa dh ada setakat ni...
 Yg ni baru separuh daripada koleksi shawl yg ada, separuh lagik Nissa dh siap tinggalkan kat rumah sewa yg bakal Nissa dan kawan-kawan tersayang bakal duduk bermula sem depan...



Dalam kesibukan mengemas ni, terjumpalah jugak dengan sebahagian koleksi tudung dan shawl yg lama... Agak-agak kalau tudung dan shawl tu nk di'let go' ada yg nk ke? Sebab koleksi shawl Nissa yg ada sekarang ni bukannya Nissa selalu pakai pun, ada jugak shawl yg Nissa tak pernah pakai...
Sebelum ada shawl gorgette, shawl chiffon, shawl polyester, shawl viscose, shawl silk, shawl satin, pashmina dan shawl cotton, Nissa pun pernah guna jugak shawl getah ni... Tp masa ni Nissa tak berapa reti lagik pakai shawl ni...
Shawl getah???




Ni sebahagian daripada koleksi tudung bawal yg Nissa pernah guna dulu tp sekarang dh tak guna lagik melainkan ada dua tudung bawal warna hitam yg Nissa guna bila waktu koku tiba... Hehehe~~~
Tudung Bawal




Lepas kurang guna tudung bawal, Nissa beralih pulak pada tudung gorgette... Tudung gorgette ni pulak susah nk bentuk, agak leceh jugaklah bila guna tudung ni...
Tudung gorgette





Dah bosan dengan tudung bawal dan tudung gorgette yg plain aje tu, Nissa pn beralih arah pada tudung yg bercorak macam ni...
 Tudung corak




Sekarang ni, koleksi shawl pulak yg terlampau banyak... Nissa anggarkan ada lebih kurang 100 helai shawl dalam koleksi Nissa sekarang ni... Huhuhu, terlebih sudah... Rasanya macam nk 'let go' je mana-mana shawl yg Nissa tak pernah guna... Cuma Nissa tak bersedia lagik nk lepaskan shawl yg ada ni...




p/s: Any ideas??? 




2 comments:

farysa said...

farysa nk tnye,
mne nisa bli hanger kecik2 ntk shawl tu yer?

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Nisa beli hanger kecik2 tu kat mydin aje... 30pcs rm1.90 kalo x silap... :)