About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Thursday, June 11, 2009

Tiga, Dua, Satu!!!

Asal bangun pagi je, nk update blog... Asal nk update blog, mesti pagi...
Pagi ni sebelum aktiviti harian Nissa bermula seperti biasa, Nissa mesti kena update blog dulu...
Tiap-tiap hari mesti macam ni...


Tp xpelah, mungkin ni akibatnya sebab dah suka sangat ber'blog' ni kot...
Apapun hari ni semuanya pasal tiga... Hehehe


Tiga nama kawan-kawan panggil saya

  • Nissa - Nama yg ni mmg biasa kawan-kawan panggil...
  • Nis - Kawan-kawan yg malas nk panggil dgn nama Nissa, diorang panggil Nis aje... Ringkas dan senang nk menyebutnya (Ni kata diorang la,bukan kata Nissa ye...)
  • Kapkek - Yg nama ni pulak, kawan-kawan kat Youthsays panggil... Sebabnya, Nissa guna display image gambar kapkek... Sampai skrg ni melekat la nama kapkek tu

Tiga tarikh bermakna buat saya

  • 21 November 1989 (Tarikh lahir Nissa)
  • 19 Februari 2009 (First time buat blog sendiri)
  • 20 Mei 2009 (First time pegi temuduga)

Tiga benda yg saya buat 30 minit yg lepas

  • Dah mandi
  • Minum air milo buat alas perut tp belum breakfast lg ni
  • Dah siap kemas rumah

Tiga cara buat saya happy sangat

  • Kalau dapat hadiah
  • Bersama-sama dgn famili
  • Dapat jumpa si dia

Tiga jenis hadiah yg saya nak ketika ini

  • Handphone Sony Ericsson C905
  • Original MAC Hello Kitty make-up set (Nk set yg lengkap... Hehehe)
  • Sebuah Honda Jazz kaler pink

Tiga warna kegemaran saya

  • Merah jambu
  • Ungu
  • Putih

Tiga tempat saya nk melancong

  • Paris
  • Bali
  • Pulau Perhentian

Tiga air feveret

  • Sky juice
  • Strawberry ice blended
  • Jus mangga

Tiga barang yg akan jumpa bila masuk ke dalam bilik saya

  • Cik lappy (Duduk diam-diam diam kt dlm bilik tu...)
  • Teddy bear (Hohoho~~~ Xboleh tidur kalau xde...)
  • Potret famili (Saya sayang famili saya)

Tiga benda yang wajib ada dalam purse saya

  • ·Mesti ada MyKad (Kang xpasal-pasal orang tuduh yg Nissa ni minah Indon pulak)
  • Lesen memandu ( Buat hiasan jela, walaupun x dpt kebenaran nk memandu)
  • Mesti ada duit (Kalau xde duit, baik xpayah bawa purse)

Tiga perkara yang saya sayang

  • Diri saya (Kalau saya sendiri xsayang diri sendiri, siapa lg yg nk sayang diri saya???)
  • Famili saya (Walau apapun, famili lebih utama...)
  • Si dia (No komen lah pasal yg ni...)

p/s : Ini bukan tag ye, tp kalau sesiapa yg rajin nk ambik dan buat sbg tag pun xpe... Dipersilakan, ambik lah... Kalau nk ambik bgtahu Nissa dulu ye...






No comments: