About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Tuesday, June 9, 2009

My First Tag

Assalammualaikum... =)

Hari ni Nissa dh rembat satu tag kt blog Kak Long Zafirah... Maklumlah sebelum ni Nissa xpernah lagi di tag (Iye ke??? Tp kalau ada tag yg terlepas pandang tu maaflah ye...) Kpd Kak Long Zafirah, terima kasih sebab tag Nissa ye...

Dalam kiraan 3,
2,
1...

Apa lg, mula la jawab tag tersebut...


Sedikit info mengenai Mr. Fiznis :
  • Dikenali sbg Mr Fiznis
  • Dianggarkan berusia dlm lingkungan 20-an
  • Pekerjaannya ialah melombong arang
  • Hobinya melepak di tepi pantai
  • Merupakan Pak Lang kpd si comel yg bernama Auni Insyirah...


1. Apakah hubungan awak dengan dia?

Si dia nilah kekasih hati Nissa... Hehehe (Sambil tersipu-sipu malu...)


2. 5 impression terhadap dia?

  • Dia lg tinggi dari Nissa
  • Dia ni garang kot
  • Suka buat Nissa merajuk
  • Gila pd motor dan kereta Honda
  • Yg penting dia ni baik


3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?

  • Erm, soalan yg ni susah sikit la nk jawab... Jadi, Nissa putuskan xnak jawab soalan ni...


4. Kalau dia kekasih awak, awak akan..

  • Si dia memanglah kekasih Nissa pd waktu ini... Hehehe


5. Kalau dia jadi musuh awak, awak akan...

  • Insya-Allah xkan jadi musuh sebab Nissa sayangkan dia...


6. Kalau dia kekasih awak, dia perlu improve dalam...

  • Ish, dh xde kalau-kalau lg dah... Dia mmg kekasih Nissa
  • Tp dia patut improve dalam kerjaya dia la, nanti boleh kumpul duit utk masuk meminang... (Amboi, gatal la pula Nissa ni...)


7. Kalau dia jadi musuh awak, mungkin kerana...

  • Jika si dia bukan kekasih Nissa lg kot... (Apa punya soalan la berbelit-belit ni???)


8. Overall impression ttg dia.

  • Saya sayang dia...
  • Tetap boleh menerima dia tanpa melihat pd paras rupa dan kedudukan... (Cewah, ayat skema la pulak...)


9. The most desirable thing to do to her/him.

  • Nak buatkan cupcakes yg comel utk dia...
  • Nak setia dgn dia... (Insya-Allah kalau jodoh berkekalan...)

10. Apakah awak rasa tentang pandangan orang terhadap awak?

  • Ada yg kata Nissa ni manja... (Tp Nissa x rasa mcm tu pulak, Nissa rasa biasa aje...)
  • Ada yg kata Nissa ni ganas... (Mungkin inilah hakikatnya... Hehehe)
  • Ada jugak yg kata Nissa ni xde perasaan!!! (Apa sebabnya pn Nissa xtahu...)


11. The character of you for yourself?

  • Happy go lucky, friendly, outspoken person but only at specific time...
  • Kalau dari segi fizikal, Nissa xtinggi sgt dan xrendah sgt... Kira sederhana jela kot...
  • Erm, tanpa segan silu Nissa mengaku yg I'm cupcakes lovers...
  • Benci pd orang yg hipokrit, talam dua muka, muka tembok dan seangkatan dgnnya...
  • Benci pd perokok jugak... (Nasib baiklah si dia x merokok...)


12. On contrary, the character you hate about you?

  • Kuat merajuk
  • Suka shopping
  • Pantang nampak cermin


13. The most ideal person you want to be with?

  • Sesiapa saja yg boleh menerima diri saya seadanya...


14. For people who like you, tell something about them.

  • Saya pn boleh terima anda seadanya diri anda... Be yourself okey~~~ Xsuka orang yg hipokrit...


15. Five people you want to tag :

  1. Kakde Chula (Fairuz Ashikin a.k.a adik kembar eca)
  2. eca (Faiznor Aishah a.k.a kakak kembar Kakde Chula)
  3. Cik RaRa (Nama sebenar Cik RaRa tidaklah Nissa tahu...)
  4. tiQa (Cik Nurse yg masih dlm praktikal...)
  5. sesiapa sahaja yg nk rembat tag ni (tp dgn syarat, mestilah dpt kebenaran dari Nissa dulu ye...)


Fuhhh~~~ Dah selesai pn jawab semuanya... Macam jawab soalan exam la pulak... Agak-agaknya lepas ni siapa pulak ye yg nk tag Nissa??? Hmmmm, sebelum Nissa tutup entri yg ni, sekali lg Nissa ucapkan terima kasih kpd Kak Long Zafirah... =)







4 comments:

tiQa said...

:)
terharu abes.:))

Nur Khairunnissa' said...

hehehe,bukan selalu terharu pun...

:)

tiQa said...

haha..

Nur Khairunnissa' said...

Hehehe...
Nissa gelak balik...

:))