About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Wednesday, June 10, 2009

Ada Tag Lagi

Nk update blog, nk update blog...


Dalam kebosanan ni, tiba-tiba, tiQa a.k.a. cik nurse yg masih dalam praktikal dah tag Nissa... Bagusla,macam tahu-tahu je yg Nissa ni tgh bosan... Terima kasih ye tiQa... Hehehe



1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Tengah bosan... Sampai rasa macam nk tertidur pn ada...


2.Saya nak makan?
Xnak! Dah kenyang, lgpun dah malam... Bukan waktu yg sesuai utk makan


3.Saya tak suka?

Orang yg hipokrit


4.Impian saya?
Kereta Honda Jazz kaler pink


5.Haiwan yang saya tak suka?
Piggy dan doggie (Haram tu...)

6.Saya harapkan?
Saya dapat tawaran belajar kat UMS


7.Jika boleh putarkan masa?
Saya nk kembali ke zaman kanak-kanak...


8.Saya pada 10 tahun akan datang?
Jadi seorang guru yg berkaliber


9.Handphone saya adalah sebuah?
Handphone lah... Mesti dibawa kemana-mana saya pergi...


10.Saya pernah bercinta sebanyak?
Hohoho~~~ Xsuka la ungkit kisah lama


11.Saya suka pada?
Si dia


12.Kawan-kawan saya..?
Adalah kawan hidup sampai hujung nyawa


13.Pernah dikhianati?
Banyak kali jugak... Tp xpelah, let bygone bygone...


14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Saya xkan membalas perbuatannya sebab Align Centersaya yakin suatu hari nanti dia akan mendapat balasannya


Senaraikan 8 orang untuk di Tag
Kakde Chula
Eca
Cik RaRa
azleya in the house
Jo Qusary
Sesiapa je yg sudi nk ambik tag ni... Yg semestinya kecuali tiQa, tp kalau tiQa rajin nk buat tag banyak kali, ambik jela...



2 comments:

tiQa said...

xdenya nk buat 2 kli.

Nur Khairunnissa' said...

Hahaha~~~~
Mne la taw kn tiQa tlebey tajin nk wt 2 kali...

pe pown thnx coz tag nis...
pas ni tag lg banyak2....