About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Blog Archive

Thursday, June 4, 2009

Semangat Balik Kampung

Assalammualaikum kawan-kawan semua...

Nampaknya semangat sungguh Nissa nk balik kampung kali ni... Agak-agaknya sebab apa ye??? Walau bagaimanapun, ni kali terakhir Nissa kemaskini blog ni sblm pulang ke kampung... Sambil tu, jom tolong Nissa buat senarai semak kali terakhir sbg persiapan sblm balik kampung... Xsabar-sabar rasenya nk balik sana...


Antara barang wajib yg mesti dibawa:
Satu keluarga... Xlengkap kalau xde semua
p/s : Gambar di atas adalah imaginasi Nissa semata-mata... Maaflah potret keluarga yg sebenar xboleh ditunjukkan



Cik Beg ni sgt penting sbb nk isi macam-macam di dalamnya
Sayang sangat pd Cik Beg ini



Cik Marie si kucing ni peneman ketika tidur
Best kalau tidur peluk si kucing jadian ni... Hehehe



Cik T dan Cik W ni pn wajib dibawa... Senang nk contact Abang SayangYg ini Cik T yg sungguh comel



Ini pula Cik W yg setia menemani Nissa



Barang mekap pn mesti dibawa bersama... Diperkenalkan satu persatuYg ini xlain dan xbukan Cik Lip Ice...



Ini pula ialah Cik Maybelline Angel Fit...



Ini ialah Cik Maybelline Dream Matte Mousse...



Cik Kasut pn mestilah dibawa sama
Warna sebenar Cik Kasut sedikit berbeza dgn yg di dalam gambar...



Cik Laptop ni pula masih dalam dilema, sama ada nk bawa atau tinggalkan saja di rumah nenek...
p/s : Cik Laptop jangan merajuk kalau Nissa terpaksa tinggalkan Cik Laptop di rumah nenek ye...



Alhamdulillah, malam ni keadaan Nissa dh beransur pulih... Harap-harap esok makin baiklah... Mungkin ada beberapa satu faktor yg mendorong sakit ni cepat sembuh yg pertama ialah Abang Sayang dan yg kedua ialah semangat nk balik kampung agaknya... Oh ye, kalau esok dh betul-betul sembuh, boleh la Nissa buat Cik Cupcake banyak-banyak utk nenek... Boleh juga bawa bekal utk makan-makan dlm perjalanan balik ke Perak... Lama tu nk perjalanan dari Melaka ke Perak, boleh kebas punggung Nissa duduk lama-lama dlm kereta... Akhirnya, pulang jugak ke Perak!!!


Cik Cupcake ni pula hanya akan dibuat esok ye... Harap maklum
Cik Cupcake yg sungguh enak



Oklah, dh cukup la Nissa merapu yg bukan-bukan... Lain kali Nissa pos lagi entri yg baru tp mungkin lambat la kot... Doakan Nissa dan keluarga selamat tiba di kampung dan selamat juga pulang ke rumah nanti...

Adios amigos~~~


"Aku memang tak bisa bertahan dan tegar
Tanpa kalian dekat denganku
Aku hanya susuk manusia yang lemah
Tanpa kalian disini..."



4 comments:

Hazman said...

kreatif seh..cam perjlnn idup lak..ahahhaa
fell in it!!

Nur Khairunnissa' Akmal said...

Hehehe,thnx dik...
Ni pn akak tgh xde idea...
:)

joejiwa said...

berhati hati balik kampung tu....
igtlah laa org2 tersayang...
hehehehehe.....

selamat bergumbira....
ape yang penting...kerjasama...hahaha..

Nur Khairunnissa' Akmal said...

Hehehe,trima kasih joejiwa...

:)