Wednesday, December 15, 2010

Ham-ham Saya Dapat Baby II

Yuhuuu~~~
Ada tak sape-sape yg tahu pasal hamster ni???
Satu family Nissa sekarang ni tengah konpius sebab baru lagi ham-ham tu dapat baby lagi...





Petang td tengok ada lagi 6 ekor baby hamster yg baru lahir...
Sayangnya, 2 ekor xdapat diselamatkan...
 Yg baby ham-ham sebelum ni pun tak dapat diselamatkan jugak sebab dah kena makan dgn ham-ham induknya... Sebab apa ham-ham tu makan anaknya pun tak tahulah...
Kes pembuangan kelahiran baby ham-ham puncanya ham-ham gatai!!!




Tula yg konpius ni, ham-ham ni produktif betul, 2 minggu lepas baru dapat baby tengok-tengok minggu ni pun dapat baby hamster lg... Ntahla, pening~~~ pening~~~




p/s: Saya bukan pakar dalam penjagaan haiwan peliharaan begini ^.^







4 comments:

Lelaki Ini said...

hahahah!
ham-ham kamu gatai!

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

haha, tp produktif kot sbb 2mgu lepas baru je dapat baby, tengok2 petang td dh ada baby ham-ham yg baru lahir lg :D

Azmira Yusoff said...

merahnye baby diaaa
bg meow meow makan boleh

*kejamnyee

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Azmira Yusoff: Ta boley... Nanti xdela baby ham-ham :C