About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Friday, November 26, 2010

Ham-ham Saya Dapat Baby!

Aik, bila masa pulak Nissa bela ham-ham ni?





Ham-ham tu hamster la ye... Malas nk taip hamster sebab tu buat shortform ham-ham je... Ham-ham yg betina Mika namanya, yg ham-ham jantan pulak Tama... 





Sebenarnya bukan Nissa yg bela ham-ham tu tp adik-adik Nissa yg bela, Nissa ni tolong jaga je... Maklumlah masa cuti sem ni jela sempat luangkan masa dengan keluarga... 





Balik kepada cerita asal, seekor ham-ham yg adik-adik Nissa bela dh selamat beranak! Mika dh lahirkan 7 ekor anak pagi tadi... Tp semua jantina anaknya tak dapat dikenalpasti lagi ye, sebab kecik sangat... Nissa pn takut tengok... Hehehe~~~ Gambar pn xsnap lagik sebab Mika tengah panaskan anak-ananya kat bawah badannya...


Jadi, layan jela gambar ham-ham yg ada ni ye...



Inilah Mika 


Ini pulak Tama 






Nk tengok baby ham-ham? Tunggulah bila Nissa dh berani nk tengok n snap gambar baby ham-ham tu ye...





p/s: Baby ham-ham kaler pink 



4 comments:

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

chomel la hamster tu. hehehe. tapi saya tak leh bela. kang bersin terus! hehehe!

Fatin Suri said...

sy dulu nk bela hamster jugak.
tp mama ta bagi.jd smpai ke besar nih,nk bela dah malas lah,
sb dr kecik ta biase :)

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA : Hehe, sama la dgn nissa tp sebab hamster tu comel, gagahkan jugak tolong adik2 jaga hamster tu :)

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Fatin Suri: ala, nissa pn baru je jaga hamster tu... sblm ni ta penah ada pet pn :P