About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Friday, November 12, 2010

Pantasnya Masa Berlalu~~~

http://www.emocutez.com



Pejam celik, pejam celik dh hampir 4 bulan jugak Nissa tinggalkan blog ni... 
Kesian betul kat blog ni sebab dh lama x berupdate...
Ni pn sebab cuti sem, sempat la Nissa nk update entri kat blog ni barang 1-2 kot...



Dan...
Pejam celik, pejam celik jugak rupanya sekarang ni Nissa pn dh selesai sesi kuliah bagi sem ni... Macam x percaya je yg sekarang ni dh habis sem 3... Ada 3 sem lg utk grad!!!

Kaw xpuas hati tengok gambar kecik, boleh saja klik itu gambar kasik besar
Cuba cari dimana saya~~~ Sape betul Nissa kasik gula-gula sebijik...




Semestinya harus lebih bersemangat menghadapi sem yg akan datang!!! Waktu cuti sem yg singkat ni harus dimanfaatkan sebaik-baiknya...



p/s: Perlu ke buat planlists utk cuti sem kali ni???






4 comments:

Amaya Syot 美智子 said...

baju biru..
betul?

Amaya Syot 美智子 said...

baju biru.. betul tak?

Amaya Syot 美智子 said...

baju biru selendang biru..
betul kan?

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Tett~~~ Tu bukan nissa la...
Nissa yg pakai tlinga rabbit tu... hehe :D