About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Friday, November 19, 2010

Cik Venus Ruby saya!!!

Xde yg penting pun melainkan hari ni Cik Venus Ruby saya dh berusia seminggu oke~~~





Sape ek cik Venus Ruby tu??? Macam pernah dengar je kan...

Cepat-cepat cuba teka sape gerangan cik Venus Ruby tu...



Kekasih gelap kaw ye???
Adik kaw ke???
Tak pun makcik kaw ek???

.


.


.


.


.

Tettt~~~

Cubaan menjawab dh tamat dan inilah jawapannye... Hahaha~~~





 Aik kenapa pulak nama dia Venus Ruby? Bukan ke ni SE Vivaz?
Memangla ni SE Vivas tp Nissa suke lagik panggil Venus Ruby sebab warnanye tu... Hehehe~~~





 Ni pitcha cik Venus Ruby saya pd minggu lepas... Baru keluar dari pelestik ye...





 Oke, bateri dh full... Simpan balik dalam kotak boley??? Sayang pulak nk guna hadiah daripada parents ni...





 Siyes, xboley tahan... Kena jugak guna cik Venus Ruby ni sebab dia comel sangat!!!





 Hari ni dh genap seminggu ye cik Venus Ruby dalam jagaan Nissa!!! Dan rekod jugak sebab Nissa belum pernah lagik 'ter'jatuhkan cik Venus Ruby ni macam fon-fon yg Nissa pernah guna sebelum ni...





Dan hari ni jugak, Nissa dapat mesej dari CELCOM oke... Dia suh Nissa mengaku bersalah konfirmkan yg bufday Nissa on this coming Sunday... Hehehe, sebab nk kasik bonus harijadi la tu...
 Sila klik gambar utk tumbesaran yg gojes oke 



 Sila klik gambar utk tumbesaran yg gojes oke 



Sila klik gambar utk tumbesaran yg gojes oke 



Alhamdulillah, banyak betul rezeki sekarang ni... Agak-agak lepas ni ada rezeki lagik x nk dapat hadiah macam ni... Mana la tau kan lepas ni boley dapat kereta sebijik pulak ke, rumah ke... Best jugak tu... Amin~~~






p/s: Saya sayang cik Venus Ruby saya... Kamu???
p/s/s: Ada lagik sape-sape nk kasik hadiah bufday ke???






2 comments:

Lelaki Ini said...

besh2!
nak satu!

✿♥nissa-elhumaira♥✿ said...

Tunggu nisa jadik jutawan dlu eh... Nanti nisa kasik 2 bijik kat awk, hehe XP