About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Sunday, November 15, 2009

Mari Berjimba!!!

Mood : H.A.P.P.Y!!!




Kpd kawan-kawan blog sekalian, I'm back!!!

Weee~~~ Cuti sem dh mula... Bestnya dapat lepak kt rumah...
Dan yg penting bolehlah Nissa update blog yg dh lama sungguh x update ni... Dh macam blog usang yg ditinggalkan tuan aje blog Nissa ni ha... Sedih betul bila tengok blog ni x dh jarang update sejak Nissa dh sambung belajar ni... Tp xpe, kalau betul ada masa terluang Nissa akan update jugak blog ni sedaya upaya dgn menggunakan semua kudrat yg ada ni utk mem'publish'kan jugak barang satu dua entri semasa sedang bercuti ni... Hehehe




p/s : Ber'blogging' itu caraku...






6 comments:

The JedDy™ said...

hehe welcome back
XD

imHepPie said...

huargghh jeles tol tgk org da strt cuti neh

nur 'adli azhari said...

caiyokkkkk

atiQah adNan said...

selamat bercuti dan beristirehat...
sebulan je kan cuti...?
update laju-laju yee... ^__^

naz said...

happy holiday:)
katil diutamakan haha

nissa-elhumaira said...

To The JedDy™ : Hehehe,tenkiu2...

To imHepPie : Alorh, jgnler jeles...Nanti awk pon cuti gak kn???

To nur 'adli azhari : chaiyok2!!! pomen plane tu elok2 taw...

To atiQah adNan : huargh!!! kena update laju2 kew???

To naz : Taw xpe, katil memanggil2 namaku...