About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Tuesday, November 24, 2009

♥ Cubik Rubik!!!

Mood : Cubik Rubik!!!
MyEm0.Com




Siapa la pulak mamat cubik rubik ni??? Hehehe, cubik rubik ni sungguh colorful dan ada macam-macam bentuk... Kali pertama Nissa jumpa dgn si cubik rubik ni masa Nissa ada 'gap' seminggu masa final exam hari tu... Sampai je kat rumah, Nissa terpandang la si cubik rubik ni, apa lg terus jatuh cinta pandang pertama...





Wow! Bestnya, si cubik rubik ni... Dahlah kamu sungguh comel sebab colorful...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ni la sebahagian drpd koleksi cubik rubik si adik Nissa, Syamim...





Ok, birthday Syamim yg ke-17 nanti kakak hadiahkan Syamim cubik rubik jugak ye... Nanti bertambahlah koleksi, boleh cuba selesaikan cubik rubik tu sama-sama walaupun Syamim dh expert bila selesaikan cubik rubik tu tp kakak ni masih terkial-kial nk siapkan satu cubik rubik yg biasa tu... Huhuhu~~~
Apapun mmg best bila dpt selesaikan cubik rubik ni...





p/s : Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan...
MyEm0.Com





2 comments:

[z@ck] said...

my lil cousin suka sgt main cubic tu..

nissa-elhumaira said...

owh, really???
tp best au, main cubik nih, mencabar minda...hehe