About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Friday, November 27, 2009

Masih Mood Raya Lagi Ke???

Mood : Nak lagik rendang daging yg mama masak!!!
MyEm0.Com




Salam semua... Salam Aidiladha...
Anda masih dlm mood beraya lagik ke??? Hehehe, kt sini Nissa masih lagik dlm mood beraya sebab sampai sekarang ni pn Nissa pakai baju kurung jugak!!! Wah~~~ Semangatnya Nissa ni... Mana taknya, sampai skrg ni Nissa masih berbaju kurung jugak tau... Hehehe...

Baby Syakir pn ucapkan selamat hari raya jugak...





Kt sini pagi esok baru sembelih kerbau, lembu, kambing dan segala yg sekeluarga dgnnya... Yelah, tahun ni kan beraya pd hari Jumaat... Hari Jumaat kan kaum Adam wajib menunaikan solat Jumaat sebab tu xboleh nk sembelih kaum kerabat lembu tu hari ni... Siap sedialah semua lembu, kerbau, unta, esok kena korban... Jd rendang nanti...





Oh ye, raya tahun ni Nissa cuma beraya kt Melaka je sebabnya Syafiq masih lagik ada exam pd minggu dpn dan mungkin akan balik Perak dua minggu lagik!!! Itupn kalau ayah Nissa ada cuti la kot... Huhuhu, bila nk balik Perak ni???


Cuti Nissa pn dh dua minggu berlalu... Rasa macam sekejap je cuti ni... Tak lama lagik mula la sem baru... Result final exam, mungkin keluar dua minggu lagik!!! Harap-harap dapatlah result yg cemerlang, gemilang dan terbilang... Cewah, agak-agaknya ada x nama Nissa nanti dalam Dean Lists???





p/s : Makan rendang yg mama buat memang sedap...







4 comments:

cheqna said...

selamat hari raya..

wah..semangat tu..

hehehehehe

nissa-elhumaira said...

slmt hari raya cheqna...
mstila smgt, staun skali je beraya haji...

:P

criestz said...

still in de mood.. yah raye2 !!!
jgn lupe amek kad raye kt my blog yah =)

nissa-elhumaira said...

ouh,bagos2...
eh, ade kad lagik ke???
rsenya nissa da amik la