About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Wednesday, November 25, 2009

Caramel Time!!!

Mood : Masa Utk Makan!!!
MyEm0.Com




Hari ni tiba-tiba pulak Nissa terlebih rajin nk buatkan karamel utk adik-adik, tp hari ni jugak Nissa xberapa rajin sebab buat karamel yg segera je, macam mee segera tu tp xpe yg karamel segera ni tetap sesedap rasa macam karamel biasa... Yg bestnya karamel segera ni xde letak telur yg banyak mcm nk buat karamel biasa, tp rasanya sama je, xde beza pn... Lg satu kelebihannya, namanya pn karamel segera, mmg cepat disediakan dan cepat jugaklah habis dimakan...





Hoho~~~ I like!!!





Kalau nk buat karamel tp malas nk tunggu lama,beli je karamel segera macam ni... Biasanya mama Nissa belikan Nissa karamel segera ni dkt Amway je...





Haha, buat karamel segera ni tinggal campak dalam periuk je, kacau-kacau 2-3 minit, lepas tu siap!!! Masuk dalam acuan yg comel, biarkan sekejap, lepas tu masuk dlm peti ais...





Caramel in progress~~~





Tadaaa~~~ Dh siap!!! Bila karamel dh keluar dr peti ais, wajib utk terus dimakan... Sebab makan karamel waktu ia masih sejuk lg sedap hingga menjilat ibu jari...
MyEm0.Com
Korang nk jugak ke karamel ni, pegila buat sendiri... Hehehe...





p/s : X elok makan selalu, nanti boleh dpt diabetes pulak...





8 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...best gak if dpt sejibik petang2 cm ni...huhu...mn nk carik kt office nih...?? hrumm...tgk gambo jer la... ;)

nissa-elhumaira said...

Hehehe, kalo cik kak boleh makan gambo tu, dipersilakan la makan ye... Hehehe...
Nisa nk kasik sikit pn xboleh cuz dh licin adik2 makan...

:P

cik hafiza said...

cess~
pic last tipu.
haha.
2 pic kt kotak. :p

nissa-elhumaira said...

Haha,pandai pn cik hafiza...
pic yg da siap x smpt nk snap la cuz adik2 dh belasah sume smpi licin...
so crop jela pic kotak tuh..

Lalalala~~~~~

faqiha said...

NK jugak,,buatkan ;DD

nissa-elhumaira said...

Nyum2, dh hbis pn...
Myb sok baru wt lagik!!!
Kalo nk mlm2 camni xtaw la nk g bli kt ne...

Hehe

nizamsani said...

nampak sedap.

nissa-elhumaira said...

To nizamsani : Knp,nk ke???Hehehe