About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Monday, November 23, 2009

I ♥ WoWP!!!

Mood : Berehat sebentar bersama Disney Channel...





Layan jelah citer ni kt Disney Channel sbb terpaksa akur dgn kehendak Syamil dan Syauqi... Best jugak citer ni, cuma kalau xsilap Nissa semalam pn diorang dh tgk citer ni sbb kira tayangan perdana la kononnya... Tp hari ni diorang ulang siaran pulak, dh budak berdua tu nk tgk, jd terpaksalah tgk jugak...



WoWP The Movie, The Best Disney's Movie Ever???





p/s : Nasib baiklah diorang ni masuk jawi sekali je seumur hidup...






4 comments:

Fiq said...

masuk jawi tak semestinya sekali seumur idup. Bila diorang keje dgn JAWI, tak ke tu dipanggil masuk JAWI? Haha... Nway 4 me d best movie yg disney buat ialah pirates of carribean=)

nissa-elhumaira said...

Ish, xdela... Xsemua org keja ngn JAWI, cuma org ttntu je...

PoC xbest sgt, try tgk cite nih, lagik best yaw!!

r0sLiNa said...

cite nie boring giler...ingtkan best la sngt..

nissa-elhumaira said...

Nope, 4 me cite nih best lorh...
Cuz byk cite sal fmily...
N ade pew moral value nye...

Syngilah ibu bapa anda...Heee~~~