About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Monday, November 23, 2009

Adikku Masuk Jawi...

Mood : Penat...
MyEm0.Com





Ni bukan iklan Potong P1 WiMax ye...



Adik-adik Nissa, Syamil dan Syauqi dh selamat berkhatan semalam... Disebabkan mereka berdua berkhatan sekali gus, macam-macam karenah mereka... Penat Nissa dan mama melayan mereka berdua... Xpe, sabar jelah Nissa 2-3 hari je ni... Nanti diorang dh sembuh, xdelah mengada-ngada macam ni kot...





Tp lawaklah adik Nissa yg berdua ni, dalam 'berpantang' boleh pulak diorang bermain macam biasa... Yg si Syamil xhabis-habis dgn PSP dan PS2nya, Syauqi pulak asyik melekat dgn laptop dan akan bukak YouTube utk tgk videoclip feveret dia, 'Aku Bukan Superman', dari pagi td videoclip tu jelah yg dia dok ulang-ulang sampai naik pening orang kat dalam rumah ni... Macam-macam lah diorang berdua ni...





Xpe, Syamil dgn Syauqi makan ubat ye biar cepat sembuh sebab hari Khamis ni kita nk balik Perak!!! Maknanya, tahun ni Nissa dan keluarga akan menyambut Raya Aidiladha kat Perak... Xsabarnya nk balik Perak... Boleh jugak kalau raya ni jumpa kawan-kawan kat sana, rindu sgt dgn diorang semua... Weee~~~





p/s : Tinggal seorang je lg yg belum masuk jawi... Hehehe~~~







6 comments:

Jewel Lover said...

Sudah potong!
Tahniah boys =)
Wohaaa!

nissa-elhumaira said...

Hehehe, mereka dh berjaya potong...

:)

Esok baik la kot...

[z@ck] said...

ku juga tgok citer wizard tu td..
best kn..

nissa-elhumaira said...

Yup, mmg best pn citer tu...
Walaupn tgk dlm tpksa tp dsbbkn citer tu menarik, xdelah rse tpksa sgt ble tgk...

Hehehe~~~

r0sLiNa said...

dah p0tong????
2 org skali gus...

nissa-elhumaira said...

Yup,2 org skali...
Wt knduri pn skali...Hehehe
Xdela byk keja nnti

:)