About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Friday, July 31, 2009

Tolonglah Pergi!!!

Mood : Dilanda Selesema!!!

Nissa xnak sakit sebab lusa dh nk balik Jengka, rugilah kalau ada kuliah yg tertinggal... Nanti kalau Nissa terus sakit, ada pulak kena suspek H1N1... Huhuhu~~~



Tp risau jugak sebab aunty dgn nenek yg baru balik dr Bandung semalam, lepas tu kena kuarantin kt rumah... Sebab apa??? Takut ada yg kena H1N1 tula agaknya... Nasib baik hari tu, tiket ke Bandung dh habis, kalau tidak mesti Nissa ikut sekali, kalau x mungkin nanti Nissa kena kuarantin jugak...



Ala, selesema tolonglah pergi... Datang lain kali je ye, boleh kan??? Ni pn dh macam-macam ubat yg Nissa terpaksa telan tp semuanya xberkesan pn... Yg berkesan cuma bg Nissa tidur lena je, hehehe...





p/s : Saat macam ni Nissa perlukan berdozen-dozen kotak tisu...






8 comments:

NadyaCitraLestari said...

Sekarang memang musimnya..Huhu..
Jgn lupa makan ubat..err,lama² nanti² berkesan kot
Get well soon oke ;)

nissa-elhumaira said...

Oke dear...
Tp kalo ubat tu x bkesan cmner???
Huhuhuhu~~~~~
TQ dear...

:)

Fiq said...

Alalaa... demam? Mmg musimnyer pun... sy dh kena... cuak gak aritu, igt h1n1. huhu... ubat tu hanya penyebab yg mnyembuhkan, tp yg menyembuhkn penyakit tu ialah Allah SWT. so klu nak baik, berdoa la ye di samping berusaha...=)

nissa-elhumaira said...

Orite awk...
TQ 4 da advice...

:)

kimomoto said...

makan ubat pastu jogging pepagi or petang, kompem ok..klu jd kat sy..sy buat cmtu jek..2-3 ari baik terus...

nissa-elhumaira said...

Oho,pelik tul tips nye...
Apa pn nti Nissa cbe try...

:)

criestz said...

bahaye nissa nie..

lari2 slamatkn diri(smbil menutup idong ) =P

nissa-elhumaira said...

huh, hampeh kamu ihsan...
skng ni virus pon boley merebak melalui email...hahaha

XD