About Me

My photo
♥Nissa ♥Sweet 24 ♥There is only one happiness in life, to love and be loved♥

Saturday, July 11, 2009

Sayonara My Students...

Mood : Tengah pulun kemas barang!!!


Selamat tinggal murid-murid sekalian... Huhuhu, sekejap je Nissa dapat mengajar... Baru nk berkenalan dgn murid-murid, xsangka pulak dh dapat tawaran sambung belajar ni... Rasa sedih pun ada sebab nk tinggalkan budak-budak ni... Huhuhu~~~


Waktu PSV kat kelas 5 Amanah...



Tengok budak-budak ni, tekun aje buat keja yg Nissa suruh buat...



Ni antara student yg peramah dgn Nissa, Shamsul, Zairul dan Suhaila...



Ha, yg ni memang group budak yg kuat bresembang... Ada je topik yg nk dibualkan...



Alahai, sedihlah pulak... Xsempat pn nk jumpa budak-budak ni utk ucapkan selamat tinggal kat diorang semua... Walaupun baru seminggu aje mengajar diorang ni, Nissa rasa macam dh lama pulak mengajar diorang... Budak-budak kelas ni baik dan peramah... Xmacam budak kelas lain yg nakal tu... Diorang ni baik dan rajin... Nanti mesti Nissa rindu dgn diorang ni...



p/s : Huhuhuhu... Teruja tp sedih???






9 comments:

criestz said...

1st bace cm ala da tue la cgu nie nk besare..
stgi tgk pic..
tgk profile..
ala mude nye cgu nie..
c0mey lak..
hampeh aje rase nye..
hye cgu mude =P

criestz said...

tahun nie terlalu ramai y sy dgr psl malapetaka dr sume org y saya knl..
n trlalu byk utk diceritakan..
y paling sedih seorg wanita terpakse mnerima knyataan y 5 org trsyg meninggalkn beliau pd tahun ini.. mak, suami, dan anak.. sampai beliau brkata "ya ALLAH berat sungguh dugaan mu kpd ku"...

miss izan said...

alahaiiiiiiiiiii
best nye suasana lam kelas tuh ;)
teringat zaman2 sekolah dulu ;)

amir acap said...

hahahaha....ai cm meje sekola amir time dajah 6 je...hehehehe...

ijad said...

dapat belajar di mana tu...

nissa-elhumaira said...

dear criestz : ehem,sedap ek kate nissa dh tue ek!! nk kena rotan nih...

ZAPP!!! (sound efek bunyi rotan...)hehehe

nissa-elhumaira said...

dear miss izan : jom kite imbas kmbali zaman mude2 dulu...hehehe

:P

nissa-elhumaira said...

dear amir acap : aiyakkk~~~ ade ek dolu2 meja kaler biru??? setahu nissa, meja nissa mase dolu2 kaler cokelet ade lar kowt...


:P

nissa-elhumaira said...

dear ijad : nissa dpt smbg blaja kt uitm jengka aje...

:)