Saturday, February 21, 2009

Aktiviti Di Hujung Minggu

Assalamualaikum w.b.t

Alhamudulillah, akhirnya selesai sudah semua kerja-kerja rumah yg patut sy siapakan. Maklumlah, mama, ayah dan adik-adik dh keluar awal pagi td utk ke stadium di Bukit Peringgit. Biasanya pd setiap minggu, aktiviti kami sekeluarga adalah beriadah di awal pagi. Tambahan pula, pd setiap hujung minggu ada orang yg menawarkan diri utk jd tenaga pengajar semasa senaman aerobik diadakan di kawasan berhampiran dgn stadium berkenaan, lg seronoklah kalau selepas berjogging ada pula senaman aerobik. Selain itu, dalam senaman aerobik tu turut diterapkan beberapa elemen tarian (Wah, boleh masuk Sehati Berdansa pulak). Itu yg menarik minat sy utk ke sana pd setiap hujung minggu (tp kalau tak boleh, duduk rumah jela nampak gayanya...)
Tp mmg seronok bila dapat bersama-sama ahli keluarga melakukan aktiviti riadah tersebut selain dapat mengeratkan hubungan kami, badan pun boleh sihat.

Biasanya itu jelah aktiviti kami pd hujung minggu. Mungkin pd pendapat orang lain, kedengaran seperti sesuatu yg membosankan tetapi bukan pd sy. Sy seronok sgt sebab pd hujung minggu ni dpt berkumpul bersama keluarga (Biasanya dr hari Isnin - Jumaat, sy berdua je di rumah dgn adik yg bongsu). Lgpn pd hujung minggu ni, kami akan pulang ke rumah nenek yg terletak beberapa kilometer je dr rumah... =P

Semoga jalinan kasih sayang ini akan terus berkekalan...
Amin...



6 comments:

Kakde said...

Nissa',
Gambo baru awk tu nampak matured sgt la..
Best la adik2 bnyk yg kecik lg..
Makin selim la nissa' nnt..haha
Bile pindah Melaka?

Nur Khairunnissa' Akmal said...

La,ye ke???
Hehe,xtahu la pulak nmpak matured sgt...
Alamak,terlebih sudah...

Pndh Melaka tahun lepas, sminggu lepas hbs exam...

=]

Kakde said...

La yeke..
Lame beno dah..
Nape pindah?

Nur Khairunnissa' Akmal said...

Sbb ayah sy skrg dh mgjr kt Matrikulasi Melaka, jd semua lah ikut pindah...
Huhuhu...

Yela,klu dpt mgjr kt Matrikulasi Ipoh, mgkin xpndh Melaka...Lgpn kesian pula tgk ayah yg sebelum ni terpaksa berulang-alik tiap2 minggu dr Melaka ke Sungkai...

Kakde said...

Oo..dah jd pensyarah.
Tahniah2..

Nur Khairunnissa' Akmal said...

Hehehe,tahniah kt ayah sy la,bukan kt sy...